29/10 (20u) FCV Dender - Sporting Hasselt

Re: 29/10 (20u) FCV Dender - Sporting Hasselt

Berichtdoor SDender » Di Nov 01, 2016 2:21 am

Ze mogen hun daar duidelijk is bezinnen en misschien de VV nog is op cursus sturen ofzo :roll: en dat terwijl het sportief wel zeer goed gaat eigenlijk, komt allemaal is overéén eh zeg COMMUNICATIE isda nu zo moeilijk!
Een grote pluim wel voor Roland van den Bosch (hij houdt zich daar mee bezig denk ik toch) die met Tarfi en Sterckx 2 serieuze aanwinsten nog heeft bijgehaald, ge zag dat direct in deze wedstrijd!

Alee en nu morgen naart eetfestijn ondanks al dat gedoe. :)
SDender

Berichtdoor Cee » Di Nov 01, 2016 9:02 am

Ik heb niet gezegd dat ik een bron had in het bestuur.
Ik heb niet gezegd dat Van Roy brieven ondertekent zonder te weten wat er in staat.

En de twee transfers zijn twee voltreffers inderdaad, maar ook niet zonder de nodige dosis gelukt. Tarfi is blijkbaar een buurman van onze keepertrainer en zo ging de bal aan het rollen.
Cee

Berichtdoor ancien » Di Nov 01, 2016 10:25 am

Onze twee nieve aanwinsten zijn echte goudhaantjes en dat merk je direct op welke wijze ze het niveau van de ploeg
omhoog krikken.Ik zou Sarr in de spits laten spelen.Heeft een goed schot én gestalte(koppen).Misschien met niefjaar es
langs gaan bij OHL om te polsen of ze nog van de diensten van Cassa willen gebruik maken (vragen staat vrij) want ik heb de indruk dat ze in hem ginder niet meer geloven.Met hem er bij zouden we nu zekers meedraaien in de top van het klassement
:mrgreen: :mrgreen:
ancien

Berichtdoor BickyVAKH2 » Di Nov 01, 2016 6:11 pm

BickyVAKH2

Berichtdoor Cee » Di Nov 01, 2016 9:52 pm

Nee, ik weet dat het geen klopjacht is door het bestuur, omdat ik weet hoe het systeem werkt. En het bestuur is verplicht mee te werken om te vermijden dat we op de zwarte lijst komen door de acties van onze supporters/personen die in de thuisvakken zitten. Dus sorry voor het misverstand, dat is inderdaad niks om ambras over te maken :mrgreen:

Voor de rest wil ik er mij niet veel meer mee moeien, maar ik weet wel dat er eindelijk mensen moeten gestraft worden, maar dan wel met bewijzen en niet willekeurig (maar voor heel wat mensen zijn er bewijzen genoeg).
Cee

Berichtdoor pauljans » Wo Nov 02, 2016 7:03 am

Daders moeten gestraft worden, als er bewijzen genoeg zijn moeten ze die mensen dan maar direct aanpakken ipv dan nog eerst brieven rond te sturen naar mensen waarvan ze het adres gewoon hebben.

We hebben samen gezeten met het bestuur en de VV, wat een zeer goed gesprek was uiteindelijk. Waarbij we elkaar zeker wouden helpen, dat we duidelijk gemaakt hebben dat wij er niets mee te maken hadden tegen Beerschot, dat iedereen verantwoordelijk is voor zijn Eigen daden. Het bestuur had zeker diezelfde mening hierover.

Om dan 5 dagen later iemand een aangetekende brief te sturen... Betreft gedrag wedstrijd Beerschot-Wilrijk, en voorgaande wedstrijden. :mrgreen:
Er zouden personen zijn waar ik zelf zou aan getwijfeld hebben, maar diegene die ze gestuurd hebben zijn sinds jaar en dag enkel maar bezig met sfeer. Zelfs amper verbaal uitdagen wanneer het kan.

Als hij zogezegd gans ons groepje gaat uitkuisen dan krijg je een eerste helft zoals zaterdag. Waarbij we dan nog het geluk hadden dat de ouders en jeugd er zaten, zodat er toch nog een beetje geluid kwam uit de tribunes. En geloof mij, voor ons was dit ook niet aangenaam, de saaiste 45 minuten ooit op Dender. Maar ik wil het gerust tegen Virton nog eens doen. Het bestuur moet nu maar in dialoog gaan met de mensen die het beschuldigd van belachelijke feiten.

Zonder jeugd en ouders had dit trouwens een dieptepunt qua toeschouwers geweest denk ik. Het voetbal was goed, dus hopen dat er een paar blijven hangen maar ik betwijfel het.

Blijkbaar zou Danny Hertveldt ook weg zijn klopt dit?
En dan nog iets, op foto gezien dat de heer Filip Van Lembergen hier nu ook zit bij de jeugd. Het paard van Troje binnen gehaald dus.
pauljans

Berichtdoor pauljans » Wo Nov 02, 2016 8:57 am

En inderdaad. Die Sterckx en Tarfi zijn echt wel aanwinsten. Zou dat door Roland komen, alvast chapeau dan!

Dat Hasselt, een ploeg die boven ons staat, zich hier zo komt ingraven wil al veel zeggen over onze reeks. Werken we af dan winnen we deze wedstrijd op ons dooie gemak zonder te veel krachten te verspelen.

Kunnen komend weekend maar eens proberen aansluiting te vinden met het numero 4 in onze stand. Misschien staan we binnen 2 weken wel onze 3e ;) Het kan ook de 12ste positie zijn natuurlijk :mrgreen:

Terug 7 puntjes boven de degradatieplaats, wat op dit moment het belangrijkste is. Maar met het voetbal dat we dit weekend gebracht hebben, zouden we toch nooit problemen Mogen hebben he seg. Eindelijk hebben we eens goed voetbal gebracht tegen een ploeg die niet wil voetballen.
pauljans

Berichtdoor Cee » Wo Nov 02, 2016 10:37 am

Danny heeft gekozen voor een job als T2 bij Standaard Denderleeuw.

Wie is die Filip?
Cee

Berichtdoor pauljans » Wo Nov 02, 2016 1:13 pm

pauljans

Berichtdoor Cee » Wo Nov 02, 2016 6:07 pm

Het staat vrij om is te mailen, maar er wordt ook meegelezen denk ik ;)

Wat ik gevonden heb, is dat hij redelijk wat diploma's heeft en das niet onbelangrijk aangezien we dit jaar terug doorlichting hebben voor het jeugd label.
Cee

Vorige

Terug naar Archief