15/10 2016 FCV Dender - Beerschot Wilrijk

15/10 2016 FCV Dender - Beerschot Wilrijk

Berichtdoor Damiaan » Do Okt 06, 2016 6:24 pm

Waarom de tickets voor deze match 5 euro duurder zijn !!!

Is het omdat we spelen in een derby ? Neen
Omdat Beerschot een topploeg is ? Momenteel staan ze eerste, maar is dat de reden ? Volgende week staan ze misschien tweede. Dan kan er altijd 5 euro méér worden gevraagd als we spelen tegen ploegen die op dat moment eerste staan. Omgekeerd zou er 5 euro minder mogen gevraagd worden tegen krabbers (?) zoals Coxyde...
Is het omdat er veel supporters verwacht worden ?? Als dat de reden is, dan moeten wij zorgen dat er geen supporters meer
bijkomen. Want méér supporters betekend opslag inkom.
Echt schandalig dat de FC-supporter nu méér moet betalen, zo behandel je de eigen aanhang niet !
Een beter argument is om de bezoekers 5 euro méér te vragen - tenzij ze zelf hun tickets afhalen op voorhand -
Ik heb dit al meegemaakt in het verleden bij clubs die hun eigen supporters bevoordelen. Door ons langs een andere ingang
te loodsen, zogezegd voor de bezoekers. Maar je betaald dan wel meer.
Ikzelf ga het simpel houden, en zal de match tegen Beerschot niet bijwonen. 20 euro gespaard !
Als elke supporter nu eens hetzelfde zouden doen ? Tenslotte is er niks te winnen. Zelf verlies tegen Beerschot !
We zien voor ons geld tegenwoordig ook nog slechte matchen. Zelf Standaard speelt beter.
Damiaan

Damiaan

Re: 15/10 2016 FCV Dender - Beerschot Wilrijk

Berichtdoor T93 » Vr Okt 07, 2016 3:22 pm

Vind het ook bezopen en nog een geluk bij een ongeluk dat ik die avond niet kan komen zien. En door deze hoge prijzen gaat een gelegenheidsupporter toch ook wegblijven. In principe zou je u prijzen naar omlaag moeten doen want tis een wedstrijd waar je het best bij gebaat bent om zoveel mogelijk supporters naar het stadion te lokken om de ploeg te steunen en vocaal wat weerwerk te bieden aan die van Beerschot want dat zou toch ook een extra stimulans zijn voor onze spelers. Och ja het heeft geen zin om hierover verder te neuten maar het bestuur laat hier toch nog maar eens zien dat het werkelijk helemaal nergens verstand van heeft.
T93

Berichtdoor SDender » Vr Okt 07, 2016 4:47 pm

T93 schreef:Vind het ook bezopen en nog een geluk bij een ongeluk dat ik die avond niet kan komen zien. En door deze hoge prijzen gaat een gelegenheidsupporter toch ook wegblijven. In principe zou je u prijzen naar omlaag moeten doen want tis een wedstrijd waar je het best bij gebaat bent om zoveel mogelijk supporters naar het stadion te lokken om de ploeg te steunen en vocaal wat weerwerk te bieden aan die van Beerschot want dat zou toch ook een extra stimulans zijn voor onze spelers. Och ja het heeft geen zin om hierover verder te neuten maar het bestuur laat hier toch nog maar eens zien dat het werkelijk helemaal nergens verstand van heeft.

Sorry maar naar mening slaat dit ook nergens op want de gelegenheidssupporter (die uiteraard van harte welkom zijn!) gaan volgens mij vocaal niet al te veel extra steun bieden omdat ze volgens mij gewoon komen kijken (met de nadruk op kijken dan) uit interesse naar de tegenstander ook.

Ik zou wel graag is weten (Cee u weet dit misschien?) of het toegestaan is dat je aan een supporter van FC bijvoorbeeld 10 euro vraagt en aan een supporter van beerschot 15 euro voor dezelfde wedstrijd dus, volgens mij mag dit niet en kan FC er eigenlijk zelf niet veel aandoen denk ik he?
SDender

Berichtdoor T93 » Za Okt 08, 2016 10:17 am

SDender schreef:
T93 schreef:Vind het ook bezopen en nog een geluk bij een ongeluk dat ik die avond niet kan komen zien. En door deze hoge prijzen gaat een gelegenheidsupporter toch ook wegblijven. In principe zou je u prijzen naar omlaag moeten doen want tis een wedstrijd waar je het best bij gebaat bent om zoveel mogelijk supporters naar het stadion te lokken om de ploeg te steunen en vocaal wat weerwerk te bieden aan die van Beerschot want dat zou toch ook een extra stimulans zijn voor onze spelers. Och ja het heeft geen zin om hierover verder te neuten maar het bestuur laat hier toch nog maar eens zien dat het werkelijk helemaal nergens verstand van heeft.

Sorry maar naar mening slaat dit ook nergens op want de gelegenheidssupporter (die uiteraard van harte welkom zijn!) gaan volgens mij vocaal niet al te veel extra steun bieden omdat ze volgens mij gewoon komen kijken (met de nadruk op kijken dan) uit interesse naar de tegenstander ook.

Ik zou wel graag is weten (Cee u weet dit misschien?) of het toegestaan is dat je aan een supporter van FC bijvoorbeeld 10 euro vraagt en aan een supporter van beerschot 15 euro voor dezelfde wedstrijd dus, volgens mij mag dit niet en kan FC er eigenlijk zelf niet veel aandoen denk ik he?

In de eindronde en tegen Aalst zat het vol met deze gelegenheidsupporters dus wat dat ge daar uitkraamt is kort door de bocht. En daarbij tis vooral een signaal naar je spelers en de buitenwereld toe dat er toch een beetje leven zit in deze club door er alles aan te doen om u stadion te laten vol lopen.
T93

Berichtdoor ancien » Za Okt 08, 2016 7:39 pm

Volgens de site moet het een waanzinnige match geweest zijn met als uitslag 4-4. de supps daar kregen waar voor hun geld :mrgreen:
ancien

Berichtdoor El Panterinos » Za Okt 08, 2016 8:04 pm

Hoe, is de match tegen Beerschot dan al gespeeld misschien :P ;)
El Panterinos

Berichtdoor SDender » Za Okt 08, 2016 9:28 pm

Als ze volgende week evengoe spelen gaan we waar voor ons geld krijgen precies! :D
SDender

Berichtdoor T93 » Do Okt 13, 2016 11:20 am

Bij Beerschot klagen ze dat ze te weinig tickets krijgen. Kans is dus groot dat er heel wat van hun supporters zich in het thuisvak zal zetten.
T93

Berichtdoor SDender » Do Okt 13, 2016 9:51 pm

Geef hun daar snel nog wat extra tickets voor in de E of F-tribune dan ze en zet daar extra politie zoals in de derby tegen Aalst, of tickets van 20 € voor blok A of C, extra inkomsten zijn altijd meer dan welkom! :D

Voor Beerschot supporters is Vak H af te raden!!
SDender

Berichtdoor Damiaan » Do Okt 13, 2016 10:12 pm

Als supporter van FC betaal je zaterdag voor de H: 15 euro. Voor de zittribune 20 euro.
Lees hier eens hoeveel de supporters van Beerschot betalen voor zitplaatsen en Staanplaatsen:
http://www.beerschotwilrijk.be/nl/beers ... ot-wilrijk

Waarom betalen zij minder ???
Mij zullen ze zaterdag niet zien, spijtig.
Damiaan :x
Damiaan

Volgende

Terug naar Archief