01/10 FCV Dender - WS Brussels

Re: 01/10 FCV Dender - WS Brussels

Berichtdoor T93 » Ma Okt 03, 2016 3:46 pm

Ik vond de grootste fout vooral de flankbezetting met Cocchiere en Figys. Dat zijn gewoon geen jongens voor op de flank en dan begrijp ik niet waarom Didier op de bank zit want die is dat wel.
Ik hoop dat daar naar zaterdag toe lessen worden uitgetrokken en Didier dan speelt op links met Sarr op rechts.

@SonOfMogh: En wat de flankverdedigers betreft heb je wel gelijk maar is volgens mij gewoon een gebrek aan kwaliteit. Die Marin kan er gewoon geen kloten van (is nog maar eens een bewijs om die Indonesiër en/of Reichen simpelweg niet te betrekken met spelersaanwerving want hebben er geen verstand van gezien den brol dat ze hier al hebben gestald) en Hias speelde het laatste anderhalf jaar centraal achterin en voelt zich niet zo lekker op de rechtsback. Maarja je kunt niets anders dan ze opstellen want er zijn geen wisselmogelijkheden voorhanden. Het is wachten tot als Caignau en Landu inzetbaar zijn om die dan eens uit te proberen.

En wat JP betreft vind ik ook dat je niet alles in zen schoenen moogt schuiven. De kwaliteit van spelers tegenover vorig seizoen is gewoon veel minder + dat je ook nog eens in een veel sterkere reeks speelt. We hebben met de promotie een stap vooruit gezet maar de kans is bestaande dat je na dit seizoen er 2 achteruit zet en denk moest dit gebeuren is er maar 1 schuldige en dat is het incompetent bestuur.
T93

Berichtdoor SDender » Ma Okt 03, 2016 9:26 pm

Tegen een rechtstreekse tegenstander zo slecht spelen in een thuismatch met zo weinig knokkersmentaliteit is echt schandalig!
Man van de match: niemand!

En int bestuur mag inderdaad dringend is iemand met verstand van zaken bijkomen een type Le juste of (valckenier maarja die wou niemand ier), em zit wel ondertussen zen geld in aalst te pompen een ni al te goeie zaak voor ons lijkt mij.
SDender

Berichtdoor pauljans » Di Okt 04, 2016 7:39 am

Waar ze wel goed werk leveren is precies met De Doncker, ofwel is het de schuld afbetalen aan hem ofwel hebben ze hem terug aangetrokken? 2 nieuwe borden + op de truitjes.

Graag meer van deze lokale sponsors!

Ik zal een JP ook nooit buiten roepen, maar als het moet dan moet het.
pauljans

Berichtdoor SDender » Di Okt 04, 2016 8:56 pm

Inderdaad Bouwpunt De Doncker is mij ook opgevallen, hopelijk is hij terug meer betrokken bij de club da zou toch al nen eerste goeie zet zijn, diene mens heeft toch ook ervaring met een zaak te leiden. :)

Qua voetbal, JP moe van mij ni perse skoone voetbal willen brengen daarmee komen der toch ni meer mensen kijken blijkbaar, alleen de punten ist enigste da telt de manier waarop maakt mij ni uit! ;)
SDender

Berichtdoor Damiaan » Wo Okt 05, 2016 12:31 am

Wat is de reden dat er voor alle plaatsen 5 euro méér wordt gevraagd, voor de match tegen Beerschot-Wilrijk ??
Damiaan

Berichtdoor pauljans » Wo Okt 05, 2016 7:31 am

pauljans

Berichtdoor Nonkel Achille » Wo Okt 05, 2016 8:33 am

Nonkel Achille

Berichtdoor Damiaan » Do Okt 06, 2016 5:38 pm

Damiaan

Berichtdoor SDender » Do Okt 06, 2016 7:09 pm

Even voor de duidelijkheid ik weet de regels ook NIET, maar ik denk als je voor de bezoekers (Beerschot in dit geval) de prijzen opslaat, dat den FC volgens de regels die er zijn denk ik ook niet anders kan dan ook voor ons hetzelfde tarief te vragen. :?:

Ik vind het wel logisch dat ze tegen Beerschot (1000 bezoekers wellicht zeker?) zoveel mogelijk inkomsten proberen te bekomen en dit zal wellicht ook maar bij deze 1ne match blijven voor dit seizoen zeker. ;)
SDender

Berichtdoor Damiaan » Do Okt 06, 2016 8:33 pm

Damiaan

Vorige

Terug naar Archief