01/10 FCV Dender - WS Brussels

01/10 FCV Dender - WS Brussels

Berichtdoor pauljans » Wo Sep 28, 2016 12:27 pm

Hoppa, matchke tegen Bico en zijn cowboys. Waaronder Mémé Tchité!

Hopelijk een driepunter, want nadien 2 wedstrijden tegen de top 2 van het klassement
pauljans

Re: 01/10 FCV Dender - WS Brussels

Berichtdoor T93 » Do Sep 29, 2016 4:50 pm

Sarr geschorst en Nicaise op 1 kaart ervan.

Cocchiere diep in de spits en dan Cabumi in de ploeg lijkt me het logische.
T93

Berichtdoor SDender » Vr Sep 30, 2016 7:10 pm

Old skool wrote: (topic FC-Koksijde)
Allezins goej preek in de kleedkamer en goej wissels mij gedacht..
en heb hem na de match gevraagd waarom altijd die eerste helft naar ons en de tweede weg van ons ipv omgekeerd.. em ging het bezien.. ben curieus.. tot nog toe heefter mij genenen een echt sluitende reden kunnen geven, buiten dat de keeper die voorkeur heeft alst wind of zon is..
Ik denk nog altijd dawij meer invloed kunnen hebben op de match als ze den tweeden helft richting ons spelen.. we zien wel ;)

ps: respect voor de twee helmond boys die aanwezig waren.. moetet mor doen, zeker alsge dienen eersten helft zag :)

SDender wrote:
Inderdaad groot gelijk ik begrijp da ook ni en ik heb da zelfs vorig seizoen al is aangehaald in den 2de helft graag naar de H-tribune naartoe spelen (dus eigenlijk moeten ze gewoon anders het veld opkomen en den toss winnen of hopen da de tegenploeg ni wisselt want dan staan ze automatisch al langs de juiste kant)!!

Nogmaals nen oproep hiervoor!?
SDender

Berichtdoor Japdc » Za Okt 01, 2016 8:00 pm

SCHANDALIG
Japdc

Berichtdoor T93 » Za Okt 01, 2016 9:23 pm

"Als je ziet dat we dit al kunnen brengen dan mogen we gaan dromen" dixit JP na Oudenaarde. Awel jongen ik denk dat het aant evolueren is naar een regelrechte nachtmerrie. Wat een DRAMATISCHE wedstrijd spelen ze hier vandaag... niet om aan te gluren gewoon... het nationale G-elftal van Botswana zou zelfs nog beter voetballen dan deze onsamenhangende stelletje softie's.
De komende 3 matchen zie ik ons met dit niveau geen punten halen, zal de paniek bij het wereldvreemde bestuur toeslaan en zal men JP de zwarte piet doorsturen. Dat kan ik u nu al meedelen.
T93

Berichtdoor ancien » Zo Okt 02, 2016 11:09 am

Kon er gisteren niet bij zijn maar volgens mijn bron ter plaatse heb ik niks gemist.
Dat het een moeilijk seizoen ging worden staat in de sterren geschreven.
in blijven zou al een prestatie op zich zijn. ;)
ancien

Berichtdoor pauljans » Ma Okt 03, 2016 6:22 am

Triestige match. Enkel bij Cabumi was er iets of wat van snelheid. De rest had er geen zin in.

Dessel en Beerschot nu, op naar een 0/12. Ligt Emilio nog niet buiten in Leuven?
pauljans

Berichtdoor ancien » Ma Okt 03, 2016 9:55 am

pauljans schreef:Triestige match. Enkel bij Cabumi was er iets of wat van snelheid. De rest had er geen zin in.

Dessel en Beerschot nu, op naar een 0/12. Ligt Emilio nog niet buiten in Leuven?

Begin a.u.b nu niet met het falen van de ploeg in de schoenen te schuiven van JP.
Hij moet ook roeien met de riemen die hij ter beschikking heeft.
We gaan moeten content zijn met een verlengd verblijf. En dat zal al een grote prestatie op zich zijn.
4à 5 ploegen steken er boven uit.De rest zal het onder mekaar moeten uitvechten wie er zal inblijven.
ancien

Berichtdoor pauljans » Ma Okt 03, 2016 12:40 pm

ancien schreef:
pauljans schreef:Triestige match. Enkel bij Cabumi was er iets of wat van snelheid. De rest had er geen zin in.

Begin a.u.b nu niet met het falen van de ploeg in de schoenen te schuiven van JP.
Hij moet ook roeien met de riemen die hij ter beschikking heeft.
We gaan moeten content zijn met een verlengd verblijf. En dat zal al een grote prestatie op zich zijn.
4à 5 ploegen steken er boven uit.De rest zal het onder mekaar moeten uitvechten wie er zal inblijven.

Na zo een wanprestatie? Dat JP er niks kan aan doen als er een pass niet goed gegeven is, of een schot dat naast gaat, wil ik geloven. Maar er zat gewoon geen beleving in dit team. Druk 20 minuutjes door tegen Brussels en ge staat misschien 2 of 3-0 voor.
Neen, we passen ons volledig aan aan hun tempo en dan heb je het vlaggen.

En nu tegen de 2 titelfavorieten, afbraakvoetbal en hopen dat we ergens een puntje meegraaien.

Vorige week heb ik het niet gezien maar toen was het ook niet goed hoor ik langs alle kanten. 0/12 met afbraakvoetbal en hij mag van mij gerust vertrekken. Hoeveel respect ik ook heb voor zijn palmares, tzijn de resultaten van nu die tellen.
pauljans

Berichtdoor Son Of Mogh » Ma Okt 03, 2016 1:58 pm

We komen aan te weinig open kansen, omdat we te defensief spelen. We spelen met twee defensieve middenvelders (Goffin en Bogaerts/Ndiaye) en onze backs geven te weinig aanvallende impulsen. Vorig seizoen hadden we met Podevijn en Virgone twee echte flankverdedigers, die een mannetje konden passeren, de achterlijn halen en een voorzet geven. Onze huidige backs (Marin en Hias, die ik defensief uiteraard enorm apprecieer) kunnen of mogen dat niet. Onze huidige voorzetten komen meestal van de flankaanvallers en dan staat enkel onze enige spits in het strafschopgebied en Aalhoul aan de rand daarvan. Een oplossing zou kunnen zijn om de driehoek op het middenveld om te draaien: met de punt naar achter dus, door bijvoorbeeld Ndiaye naast Aalhoul te zetten.

Wat Jp betreft: als de uitslagen niet beginnen volgen, zal hij uiteraard moeten gaan. De keiharde wet van het voetbal, ondanks al zijn verdiensten. Maar 'Jp buiten' zal ik op de tribunes toch nooit over mijn lippen krijgen.
Son Of Mogh

Volgende

Terug naar Archief