24/9 (20u) FCV Dender - KMSK Deinze

24/9 (20u) FCV Dender - KMSK Deinze

Berichtdoor T93 » Wo Sep 21, 2016 2:57 pm

Ik verwacht dezelfde 11 als op Oudenaarde.
Sarr moet opletten want staat op 1 kaart van schorsing.
Al iemand die terugkomt uit kwetsuur en speelklaar is ?
T93

Re: 24/9 (20u) FCV Dender - KMSK Deinze

Berichtdoor Nonkel Achille » Do Sep 22, 2016 11:40 am

N'diaye (90') en N'Doumbou (45' eerste helft) hebben de laatste oefenmatch FC - St. Denderleeuw (uitslag 7-1) meegespeeld. Ik heb beide een behoorlijke match zien spelen, N'diaye is een klasbak, hij kan inderdaad een stuksken sjotten, maar soms iets te egoïstisch in bepaalde actie. Met andere woorden, moet leren de bal sneller afgeven in plaats van hem zelf vast te lopen in een rush naar voor. Ook de negatieve kant gezien van N'diaye bij balverlies met een maneuver op een tegenstrever die niet door den beugel kan en het zal hoogst waarschijnlijk niet zijn laatste zijn ( aard van het beestje zeker). In competitie is dit altijd donkerrood en op dat moment laat hij zijn ploeg in de steek. Ik denk persoonlijk dat JP hem niet zo snel zal opnemen in de basisploeg.( ik zie wat zie en hoor wat ik hoor)
Nonkel Achille

Berichtdoor T93 » Do Sep 22, 2016 1:23 pm

Och ja, je moet het ook een beetje in zen context zien. Die oefenmatchen zijn eigenlijk speciaal voor hem georganiseerd om wedstrijdritme op te doen dus is het normaal dat hij zich extra wil tonen. Dat hij niet onmiddellijk in de basis zal staan lijkt me wel logisch aangezien er geen reden is om nu te gaan veranderen gezien de goede start maar hoop toch dat em zaterdag al op de bank zal zitten.
T93

Berichtdoor BickyVAKH2 » Do Sep 22, 2016 1:50 pm

Even offtopic, maar de meeste lezen hier daarom dus dat ik mijn vraag hier stel.

Ik ben op zoek naar de naam van een hoofdsteward, die vorig seizoen aanwezig was tijdens FC-La Lou in de reguliere competitie. Gaf zich toen ook valselijk uit als veiligheidsverantwoordelijke. Terwijl dat bij mijn weten nog altijd Bart Van Pottelbergh is, maar soit. Het was die match met de problemen rond plateau's bier die op de tribune werden meegenomen.
BickyVAKH2

Berichtdoor fcd93 » Do Sep 22, 2016 3:38 pm

BickyVAKH2 schreef:Even offtopic, maar de meeste lezen hier daarom dus dat ik mijn vraag hier stel.

Ik ben op zoek naar de naam van een hoofdsteward, die vorig seizoen aanwezig was tijdens FC-La Lou in de reguliere competitie. Gaf zich toen ook valselijk uit als veiligheidsverantwoordelijke. Terwijl dat bij mijn weten nog altijd Bart Van Pottelbergh is, maar soit. Het was die match met de problemen rond plateau's bier die op de tribune werden meegenomen.

Mss best eens de naam vragen aan Bart zelf die zal dat wel weten
fcd93

Berichtdoor Cee » Do Sep 22, 2016 9:59 pm

Bart is geen veiligheidsverantwoordelijke meer en is opgevolgd door iemand anders.
Cee

Berichtdoor ancien » Vr Sep 23, 2016 3:46 pm

Nonkel Achille schreef:N'diaye (90') en N'Doumbou (45' eerste helft) hebben de laatste oefenmatch FC - St. Denderleeuw (uitslag 7-1) meegespeeld. Ik heb beide een behoorlijke match zien spelen, N'diaye is een klasbak, hij kan inderdaad een stuksken sjotten, maar soms iets te egoïstisch in bepaalde actie. Met andere woorden, moet leren de bal sneller afgeven in plaats van hem zelf vast te lopen in een rush naar voor. Ook de negatieve kant gezien van N'diaye bij balverlies met een maneuver op een tegenstrever die niet door den beugel kan en het zal hoogst waarschijnlijk niet zijn laatste zijn ( aard van het beestje zeker). In competitie is dit altijd donkerrood en op dat moment laat hij zijn ploeg in de steek. Ik denk persoonlijk dat JP hem niet zo snel zal opnemen in de basisploeg.( ik zie wat zie en hoor wat ik hoor)

Dat hoor en zie ik graag.Spelers die er voor gaan en hun voet niet terugtrekken.Wie het waagt om dergelijke spelers onder de zoden te gaan stoppen krijgen steeds lik op stuk. :mrgreen:
ancien

Berichtdoor Nonkel Achille » Vr Sep 23, 2016 5:50 pm

ancien schreef:
Nonkel Achille schreef:N'diaye (90') en N'Doumbou (45' eerste helft) hebben de laatste oefenmatch FC - St. Denderleeuw (uitslag 7-1) meegespeeld. Ik heb beide een behoorlijke match zien spelen, N'diaye is een klasbak, hij kan inderdaad een stuksken sjotten, maar soms iets te egoïstisch in bepaalde actie. Met andere woorden, moet leren de bal sneller afgeven in plaats van hem zelf vast te lopen in een rush naar voor. Ook de negatieve kant gezien van N'diaye bij balverlies met een maneuver op een tegenstrever die niet door den beugel kan en het zal hoogst waarschijnlijk niet zijn laatste zijn ( aard van het beestje zeker). In competitie is dit altijd donkerrood en op dat moment laat hij zijn ploeg in de steek. Ik denk persoonlijk dat JP hem niet zo snel zal opnemen in de basisploeg.( ik zie wat zie en hoor wat ik hoor)

Dat hoor en zie ik graag.Spelers die er voor gaan en hun voet niet terugtrekken.Wie het waagt om dergelijke spelers onder de zoden te gaan stoppen krijgen steeds lik op stuk. :mrgreen:

Je leest het verkeerd denk ik. Een voet niet terug trekken was totaal niet aan de orde. Het was een heel smerige takkel langs achter met beide voeten vooruit. Het is trouwens niet de eerste maal dat ik hem zo'n dingen zien doen, voor het zelfde geld moet de speler van standaard niet meer aantreden dit seizoen. Mag niet en moet eruit.
Nonkel Achille

Berichtdoor T93 » Za Sep 24, 2016 9:28 pm

Verdiende nederlaag. Vanaf minuut 1 al achter de feiten moeten aanhollen en dan weet ge eigenlijk dat het heel moeilijk gaat worden tegen een verdedigend sterk Deinze. Ge moet dan uw momenten grijpen want je speelt tegen een tegenstander met meer kwaliteit en die zijn er 2 keer geweest in de 1ste helft maar je laat het dan liggen. 2de helft was ronduit zwak en Deinze had al veel sneller op 0-2 moeten komen. Gelukkig was er in het slot nog de 'grote Jurgen Brinckman-show' met dat doelpunt die hij ons cadeau doet... simpelweg bezopen...
T93

Berichtdoor BickyVAKH2 » Zo Sep 25, 2016 2:10 am

Cee schreef:Bart is geen veiligheidsverantwoordelijke meer en is opgevolgd door iemand anders.

Ik heb hem vandaag gezien op de tribune en dat was dus de man die ik zocht. Nu nog een naam te pakken krijgen :)
BickyVAKH2

Volgende

Terug naar Archief