04/09 FC Dender - Coxyde

Re: 04/09 FC Dender - Coxyde

Berichtdoor Blaatzwet » Vr Sep 02, 2016 3:53 pm

Is wel een verlies ndiaye er niet bij..

lazitch
Hias Meeus Nicaise Marin

Bogaerts

Halpern Cabumi

Aalhoul

Cocchiere Almeida
Blaatzwet

Berichtdoor T93 » Vr Sep 02, 2016 4:52 pm

Afgezien van de gekwetsten lijkt me dit het beste.

----------------------------Gies---------------------------------
Hias----------Meeus-------Nicaise---------Cabumi
-----------------Bogaerts------Goffin--------------------
Cocchiere----------------------------------------Aalhoul
--------------------Morais------Sarr------------------------

Aanvallende opstelling want hun zwakte en gebrek aan automatismen zal vooral achterin te voelen zijn.
Mocht N'diaye nog fit geraken mag Bogaerts eruit.
Cabumi als noodoplossing op LB want Marin heeft niet 1 aanvaardbare wedstrijd gespeeld in voorbereiding.
T93

Berichtdoor Cee » Za Sep 03, 2016 8:19 am

Sarr en Cocchiere wisselen. Sarr speelt uitstekend vanaf rechts en Cocchiere hebben we nodig in den box.
Cee

Berichtdoor ytos » Za Sep 03, 2016 11:27 am

Misschien krijg ik alles en iedereen over mij - het zij dan maar zo - maar ook ik kom uit voor mijn mening. Ik snap helemaal niet waarom Goffin in de basisploeg staat. Steeds opnieuw lees ik hier dat er niet genoeg vooruit wordt gespeeld, dat de spitsen niet snel genoeg worden aangespeeld en er daardoor nauwelijks kansen zijn. Wel ... nog een 2e Goffin erbij en de bal zal al helemaal niet meer vooraan geraken. Een showman, dat wel, maar bijna al zijn passes gaan opzij of achteruit. En de weinige naar voor komen niet aan of terecht in de verkeerde voeten. Voilà ...
Ik vrees dat hij niet uit de ploeg zal verdwijnen. JP is duidelijk fan van hem. Jammer, vind ik.
ytos

Berichtdoor T93 » Za Sep 03, 2016 2:33 pm

T93

Berichtdoor BickyVAKH2 » Zo Sep 04, 2016 3:04 am

Alez, dankzij het Internationale voetbal ook van de partij vandaag. Bekermatch tegen Turnhout was wel even schrikken. Geen wedstrijden kunnen zien in de voorbereiding. Al vond ik onze 2 nieuwe spitsen zeker niet slecht, uiteraard is het niet het niveau Casagolda.

Het is nog vroeg voor dit seizoen, maar de 3e ambtstermijn van JP hoefde niet voor mij. Tien jaar geleden werkte die manier van coachen, tegenwoordig is het voetbal toch enorm geëvolueerd. Ik vrees, zeker het interview van Gies indachtig, dat iedereen verwacht dat we voor de eindronde zullen spelen. Eerlijk gezegd, op basis van de bekermatch en de commentaren, lijkt mij een rustig seizoen middenmoot met een stunt hier en daar al een mooie prestatie. Nogmaals, het is misschien nog te vroeg om te oordelen. Hopelijk kunnen we positief verrassen vandaag.

Wat betreft Goffin, zoiets hangt voor een deel ook af van de coach, je teammaats rond je en voor je. Die staat in de duels zijn mannetje. Ik ben voorlopig ook nog een believer. Ik zie hem liever spelen dan een Bogaerts.
BickyVAKH2

Berichtdoor ancien » Zo Sep 04, 2016 6:58 am

Ik denk niet dat ik ooit al eens een wedstrijd heb gemist bij het begin van het seizoen.
Helaas 10x helaas is dat vandaag wel het geval. Gelukkig gaan mijn maten mij via sms op de hoogte houden
over het verloop van de match.De lat niet té hoog leggen en er inblijven zou voor mij al een groot succes zijn.
Zoveel nieuwe spelers moeten inpassen is ook geen sinicure.Laa ons hopen dat we een goede start gaan nemen
en de 3 puntjes thuis kunnen houden ;)
ancien

Berichtdoor Cee » Zo Sep 04, 2016 5:23 pm

Wat een vreemde wedstrijd. De herinneringen aan de eerste match van vorig seizoen kwamen snel boven.

Voor de rest een leuke tweede helft tegen een ploeg die nooit twee keer had mogen scoren. Inbreng van Sarr en Cabumi liet ons het plein breder houden en ook meer druk naar voor te houden.

Heb nu eens op Goffin gelet en hij heeft wel enkele keren opvallend balverlies geleden, maar heeft wel bijna altijd vooruit gespeeld.
Cee

Berichtdoor T93 » Zo Sep 04, 2016 5:40 pm

De 1ste helft was een regelrechte aanfluiting die ik nooit of te nimmer nog wil zien van FC. Om van te kotsen !!!!
2de helft hebben ze het uiteindelijk nog rechtgetrokken met de invallers die wat extra gif in het elftal brachten maar het zou er godmiljaarde nog aan markeren ook, ge speelt tot slot van rekening tegen de lamme en de blinde met het conditioneel vermogen van een bejaard konijn.
T93

Berichtdoor paplepel » Zo Sep 04, 2016 7:42 pm

Voorlopig moeite om hoogte te krijgen van dit FC. Dramatische eerste helft maar uiteindelijk toch tevreden naar huis. Score had ook hoger kunnen oplopen. Blijf bij ons veel potentieel maar eveneens veel werkpunten zien. Hopelijk evolueert het in de goede richting. Hoe dan ook belangrijke punten, wie weet staat Coxyde binnen enkele weken wel een stuk sterker tegen de andere ploegen.
paplepel

VorigeVolgende

Terug naar Archief