Eindronde Londerzeel-Dender

Re: Eindronde Londerzeel-Dender

Berichtdoor Old_Skool » Ma Mei 09, 2016 9:00 am

Stond op twijfel om mee te gaan. Toch gekozen voor en middag BBQ, kiddy pool , sangria, gin tonic met niet voetbalvrienden :D heb genoten, en was stiekem heel gelukkig als ik de einduitslag zag.. Donderdag zeker aanwezig, en de zenuwen beginnen al te gieren, wetende dat wss weer derby time wordt.. en nu niet een gewoon competitiematchke, mor 2 matchen met echte inzet en vernedering.. pfrt, ni goe vo mijn hart..
Old_Skool

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Mei 09, 2016 3:03 pm

BickyVAKH2 schreef:WS Bruxelles heeft z'n licentie beet trouwens. Zal in het verslag van het BAS te lezen zijn binnenkort. Cadeautje in ruil om niet naar burgerrechtbank te stappen voor een proflicentie.

Kans is zeer reëel dat WS Brussels stopt. Zo liet Bico Coppens deze namiddag op een persconferentie althans uitschijnen.
Pater Clementius I

Berichtdoor BickyVAKH2 » Ma Mei 09, 2016 4:04 pm

Pater Clementius I schreef:
BickyVAKH2 schreef:WS Bruxelles heeft z'n licentie beet trouwens. Zal in het verslag van het BAS te lezen zijn binnenkort. Cadeautje in ruil om niet naar burgerrechtbank te stappen voor een proflicentie.

Kans is zeer reëel dat WS Brussels stopt. Zo liet Bico Coppens deze namiddag op een persconferentie althans uitschijnen.

Bico kennende, geloof er niets van ;)
BickyVAKH2

Berichtdoor KoenDeKakker » Ma Mei 09, 2016 4:14 pm

is dat tegen ajuinensoep wij spellen in de derby
eerste thuis of uit op eendracht
Old_Skool schreef:Stond op twijfel om mee te gaan. Toch gekozen voor en middag BBQ, kiddy pool , sangria, gin tonic met niet voetbalvrienden :D heb genoten, en was stiekem heel gelukkig als ik de einduitslag zag.. Donderdag zeker aanwezig, en de zenuwen beginnen al te gieren, wetende dat wss weer derby time wordt.. en nu niet een gewoon competitiematchke, mor 2 matchen met echte inzet en vernedering.. pfrt, ni goe vo mijn hart..
KoenDeKakker

Berichtdoor T93 » Ma Mei 09, 2016 4:45 pm

BickyVAKH2 schreef:
Pater Clementius I schreef:

Bico kennende, geloof er niets van ;)

Het wordt Bico wat heet onder de voeten en tis best dat hij met zijn (corrupt) clubje stopt alvorens er bepaalde instanties eens wakker schiet en dat daar eens tot op het bot onderzoeken
Dit artikel schetst al geen te fraai beeld
http://koningvoetbal.be/2016/05/05/lice ... balwereld/
T93

Berichtdoor T93 » Ma Mei 09, 2016 5:41 pm

http://www.ringtv.be/sport/sk-londerzee ... -eindronde

Toch maar raar wat die reporter daar opt laatste zegt... Tenzij hij op de zaak WS bedoelt. Maar dan komt Londerzeel toch niet in aanmerking bij verlies want dan gaan gewoon de 4 overblijvers over.
T93

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Mei 09, 2016 5:45 pm

Ik denk dat ook. Stoppen op een hoogtepunt. :mrgreen:
Dienen gaat samen met Bayat nog ewa cashen en zijn spelers ten gelde maken alvorens de Snor te komen vervangen :mrgreen:
Pater Clementius I

Berichtdoor El Panterinos » Ma Mei 09, 2016 5:45 pm

Wij spelen eerst bij de ajuinen, Koen!

KoenDeKakker schreef:is dat tegen ajuinensoep wij spellen in de derby
eerste thuis of uit op eendracht
Old_Skool schreef:Stond op twijfel om mee te gaan. Toch gekozen voor en middag BBQ, kiddy pool , sangria, gin tonic met niet voetbalvrienden :D heb genoten, en was stiekem heel gelukkig als ik de einduitslag zag.. Donderdag zeker aanwezig, en de zenuwen beginnen al te gieren, wetende dat wss weer derby time wordt.. en nu niet een gewoon competitiematchke, mor 2 matchen met echte inzet en vernedering.. pfrt, ni goe vo mijn hart..
El Panterinos

Berichtdoor El Panterinos » Ma Mei 09, 2016 5:48 pm

Pater Clementius I schreef:Ik denk dat ook. Stoppen op een hoogtepunt. :mrgreen:
Dienen gaat samen met Bayat nog ewa cashen en zijn spelers ten gelde maken alvorens de Snor te komen vervangen :mrgreen:

Voor de Snor is er nog een job weggelegd als woordvoerder naar de pers en de supporters: voor een goudeerlijke en glasheldere communicatie ;)
El Panterinos

Berichtdoor T93 » Ma Mei 09, 2016 5:52 pm

El Panterinos schreef:
Pater Clementius I schreef:Ik denk dat ook. Stoppen op een hoogtepunt. :mrgreen:

Voor de Snor is er nog een job weggelegd als woordvoerder naar de pers en de supporters: voor een goudeerlijke en glasheldere communicatie ;)

Den John for president !!!! C'mon!!!! :lol: :lol: :lol: ;)
T93

VorigeVolgende

Terug naar Archief