Torhout 1992-FCV Dender

Re: Torhout 1992-FCV Dender

Berichtdoor ancien » Zo Mei 01, 2016 3:00 pm

En ik vrees dat we zelfs met een xken genoeg zouden gehad hebben afgaande op de andere uitslagen momenteel

klooooooootttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeee
ancien

Berichtdoor ancien » Zo Mei 01, 2016 3:08 pm

De geschiedenis herhaalt zich. Alst van moeten is dan is de kans groot dat het niks gaat worden.
zie den Antwerp gisteren.Té veel stress en té veel druk!! :twisted: :twisted:
ancien

Berichtdoor T93 » Zo Mei 01, 2016 3:25 pm

Torhout begot... geen woorden voor...
T93

Berichtdoor ancien » Zo Mei 01, 2016 3:44 pm

ancien

Berichtdoor SDender » Zo Mei 01, 2016 4:14 pm

Alweer hebben ze het in eigen handen en maken ze het ni af, en ons zogezegde "vedetten" zullen nu wel geen goesting nimeer hebben in de eindronde ook zeker :roll: zo kunne we nog is belachelijk gemaakt worden door aalst ook! :roll:

En beste forumcollega's is WS Brussel of hun stamnummer nu nog altijd ni welkom?? wat mij betreft wel mijn mening is dat wij hier ne lepe gast zoals bico missen iemand die zich ni laat doen in die vuile voetbalwereld, maar achja jullie zoeken het zelf maar uit in de 2de amateurliga (4de klasse!) voor mij hoeft dit niet meer na 20 jaar supporter.
SDender

Berichtdoor paplepel » Zo Mei 01, 2016 6:31 pm

Bedankt aan de spelers voor deze zoveelste vernedering. Fantastisch hoe ze de toekomst van de club na nieuwjaar op de helling hebben gezet. Het was eigenlijk al aangekondigd na de, laat ons eerlijk zijn, wanprestatie vorige week tegen 2 akkers. Speciaal dankwoord ook voor onze 'leeuw' van het seizoen voor de zeer inspirerende terugronde na zijn vaandelvlucht. Wat een farce trouwens die verkiezing.. Maar ja, het enige waar zij over ontgoocheld zullen zijn is het feit dat hun vakantie wat wordt uitgesteld. Mijn hart zal altijd FC zijn maar voor mij hoeft het nu ook even niet meer. Het staat inderdaad in de sterren geschreven dat er nog een uitschakeling zal volgen tegen Aalst. Van mijn part spelen ze de eindronde met jeugdspelers en volgend jaar alles buiten. En ja, de piste Bico klinkt bij mij ook aanlokkelijk nu, hoewel dat misschien te zeer de ontgoocheling is die spreekt.
paplepel

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Mei 01, 2016 9:21 pm

Zware ontgoocheling, de zoveelste...

Eerste helft was nog redelijk en krijg je genoeg kansen, in de tweede helft zette Torhout hoger druk waardoor we hoofdzakelijk met lange ballen begonnen te spelen. De Torhoutse luchtafweer zag het graag gebeuren. En ja, als er dan al es enen van Torhout de bal goed raakte, zat em er uiteraard nog in ook. Ok, de bal rolt al een ganse terugronde niet meer voor ons, maar een ploeg die echt goed aaneen hangt, had vandaag wel voor elkaar door het vuur gegaan en het verschil gemaakt. En daar sta je dan als supporter...Over een gans seizoen gezien verdienen we geen promotie, amper 5de met zo'n kern. Belachelijk zwak. Nu de eindronde nog, ik verwacht er niets meer van. De meeste spelers zitten met hun gedachten toch al elders, maar ze vergeten wel dat ze de toekomst van de club zwaar gehypotikeerd hebben. Sikkeleirs.

Maar ons bestuur mag ook de hand in eigen boezem steken. Emilio buitengejaagd, ne sukkelaar als Pister binnengehaald, Terki verkocht en in de plaats een pen oieren gelijk Angeli die nog geen 5m kan lopen, het spel vertraagt en niets bijbrengt: gegokt en verloren. En het uitblijven van contractbesprekingen zorgt ervoor dat de meeste spelers andere oorden opzoeken en er volgend seizoen een compleet nieuwe ploeg op het veld zal staan..

En laat Woluwe gerust waar ze zitten. We gaan ons toch niet prostitueren zeker voor Bico (Coppens).
Pater Clementius I

Berichtdoor BickyVAKH2 » Zo Mei 01, 2016 10:17 pm

Fysiek en mentaal volledig kapot. Mentaal, omdat het de zoveelste klap is sinds eind november en fysiek door het veelvuldig alcoholgebruik :D
Een akelig gevoel toen ik gisteren opstond en jammer genoeg is dat uitgekomen. Te veel stress, te weinig kwaliteit ook. Echt jammer om het zo te grabbel te gooien. Toch bedankt voor de meegereisde fans, want we hebben er ondanks alles wel een fantastische away van gemaakt. En laat ons nu maar Eendracht loten. Ga er nog liever met opgeheven hoofd uit tegen de wankers, dan tegen het kleinzielige Londerzeel of het messteekende La Lou. 2x kotje vol en we zien wel.
BickyVAKH2

Berichtdoor BickyVAKH2 » Zo Mei 01, 2016 10:35 pm

En inderdaad, zoals Pater zegt, laat Bico maar oprotten met WS Brussels. Geen malafide makelaar slash voorzitter slash trainer aan het roer van onze club. Bweik. Met Indo en Snor hebben we al meer als genoeg soapgedoe :roll:
BickyVAKH2

Berichtdoor pauljans » Ma Mei 02, 2016 6:10 am

Ik denk dat er op onze bus weinig zaten die dit scenario verwacht hadden. Kzat samen met Jim op de bus en we zagen het infeite somber in.

Zoals pater zegt, we eindigen met zo een FUCKING dure kern 5e dus we verdienen het niet. Van den eerste tot de laatste buiten aub
pauljans

VorigeVolgende

Terug naar Archief