E.Aalst-topic

Alles over het Belgisch voetbal dat niet met FC te maken heeft.

Re: E.Aalst-topic

Berichtdoor ancien » Do Feb 14, 2019 6:28 pm

Zo rap mogelijk klare wijn schenken zodat de supps van beide clubs weten waar ze aan toe zijn.Fusie of niet.Den dezen zal blijven komen kijken naar de voetbal in ons wel mooi AVR.stadion :mrgreen: :mrgreen:
ancien

Berichtdoor El Panterinos » Do Feb 14, 2019 9:58 pm

Allez gij ancien, wat een verrassing kom je hier nu vertellen ;)

Maar het is nog zo ver niet...laat het nu niet stilvallen :twisted:
El Panterinos

Berichtdoor SDender » Vr Feb 15, 2019 2:17 am

FCE Dender-Aalst :twisted: ik stam ook uit het F-tribune tijdperk uit (FC Denderleeuw ook) en toch ben ik Pro Fusie, we zitten aan ons maximum met de 1e amateur klasse getuige ook de alweer niet licentie aanvraag voor 1B. Zonder fusie zal er nooit echt profvoetbal dan heb ik het over 1A mogelijk zijn in de Denderstreek en dan speelt ge zoals nu elk seizoen in 1e amateur met de "ambitie" zo rap mogelijk gered of zeker niet degraderen.
SDender

Berichtdoor T93 » Vr Feb 15, 2019 5:45 pm

SDender schreef:FCE Dender-Aalst :twisted: ik stam ook uit het F-tribune tijdperk uit (FC Denderleeuw ook) en toch ben ik Pro Fusie, we zitten aan ons maximum met de 1e amateur klasse getuige ook de alweer niet licentie aanvraag voor 1B. Zonder fusie zal er nooit echt profvoetbal dan heb ik het over 1A mogelijk zijn in de Denderstreek en dan speelt ge zoals nu elk seizoen in 1e amateur met de "ambitie" zo rap mogelijk gered of zeker niet degraderen.

Met een fusie dan wel ? Op basis waarvan in godsnaam ? Iedereen mag hierover denken wat hij wil maar wat mij betreft maak jij uzelf alleen maar illusies wijs.
T93

Berichtdoor Pater Clementius I » Zo Feb 17, 2019 10:07 am

De berusting onder hun nog weinige supporters is zeer opmerkelijk te noemen. Ze lijken zich neer te leggen bij het onvermijdelijke einde van hun club. Onze buren zijn virtueel failliet, al een geluk dat ze nog 6 potentiele gronden hebben voor hun nieuwe stadion. :lol: :lol: :lol: :lol:
Pater Clementius I

Berichtdoor Nonkel Achille » Zo Feb 17, 2019 11:37 am

Pater Clementius I schreef:De berusting onder hun nog weinige supporters is zeer opmerkelijk te noemen. Ze lijken zich neer te leggen bij het onvermijdelijke einde van hun club. Onze buren zijn virtueel failliet, al een geluk dat ze nog 6 potentiele gronden hebben voor hun nieuwe stadion. :lol: :lol: :lol: :lol:

Idd., en ik zien er al oit naur eele oeverdekte (Gates)arena! :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:
Nonkel Achille

Berichtdoor Cee » Di Feb 19, 2019 2:07 pm

:lol: :lol:

En de naam wordt VC Denderland United en naast Aalst zouden ook Standaard Denderleeuw en VK Ninove betrokken worden om voor lokale verankering te zorgen.
Cee

Berichtdoor Pater Clementius I » Di Feb 19, 2019 3:12 pm

Kort samengevat: den Fc + 3 klein ploegskes
Pater Clementius I

Berichtdoor T93 » Di Feb 19, 2019 3:32 pm

Moest ik van FC zijn ik zou alles van de smeekbedes van PLJ eens opt straat gooien. Ge trekt hem daarmee ne goeie kloot af en het zou dan eens gedaan zijn met zijn ambetant gedoe.
T93

Berichtdoor ancien » Di Feb 19, 2019 7:52 pm

[quote="T93"]Moest ik van FC zijn ik zou alles van de smeekbedes van PLJ eens opt straat gooien. Ge trekt hem daarmee ne goeie kloot af en het zou dan eens gedaan zijn met zijn ambetant gedoe.[/quote

En wie zegt dat Dender niet geintreseerd zou zijn in De Justen zijn voorstellen.Waarom drukt ons bestuur en mvr.Belinda deze geruchten dan de kop niet in met een mededeling dat ze er niet aan denken om voor een fusie te gaan.Waarom maken ze dat DE Justen niet duidelijk? Als....en ik zeg als het klopt dat De Justen de deur van Belinda blijft platlopen dan zal daar ook wel een reden voor zijn zekers.Waarom blijft dit alles hangen in waas van geheimzinnigheid.Zo vlug mogelijk klare wijn schenken zodat verdere roddels en insinuatie van tafel kunnen geveegd worden.De supps van de beide clubs hebben daar recht op :twisted:
ancien

VorigeVolgende

Terug naar Binnenlands voetbal