E.Aalst-topic

Alles over het Belgisch voetbal dat niet met FC te maken heeft.

Re: E.Aalst-topic

Berichtdoor ancien » Ma Feb 04, 2019 5:15 pm

Bij eender welke fusie zullen alle clubs een deel van hun eigenheid moeten verliezen.Wij hebben dit in een vorig leven ook al meegemaakt toen Denderhoutem en Hekelgem samen met ons fusioneerden.Het heeft ons toen geen windeieren gelegd.Het komt er in de eerste plaats op aan om te kijken welke meerwaarde een fusie zou kunnen geven voor beide clubs.Onderhandelingen met waterdichte afspraken zouden dan eventueel kunnen leiden tot een overeenkomst.Maar nogmaals.Onze groten baas zit hier wel duizenden kilometers vandaan en zolang hij zijn fiat niet wil geven zal het zoals overal bij intenties blijven! ;) ;)
ancien

Berichtdoor Pater Clementius I » Ma Feb 04, 2019 7:55 pm

Nikske fusie.

Nog liever al staande sterven en vasthouden aan alles waar Fc voor staat, dan mijn broek te laten zakken tot op mijn enkels veer dei smeirlappen. Me Kestmis on dezelfde toifel me mongolen gelek Andy Steppe, Kwally2, Hugo (zonder Nicole), Filip Dozje, Iendracht men 2de vraa (op zen iejste gerokt em nie miejr), plattepoef, PLJ, Flippo, KoenKoen en zen lekkere moeder, nieje merci.

Creveren en creperen gon ze doen, ons Iejr is ne supporter van Fc 8-)
Laatst gewijzigd door Pater Clementius I op Di Feb 05, 2019 5:25 am, in totaal 1 keer gewijzigd.
Pater Clementius I

Berichtdoor Nonkel Achille » Ma Feb 04, 2019 8:50 pm

Idd pauter. Dee smeirlappen emmen Ier niks te zieken. De kieren daze naur Ier kwamen est altoid et zelfde lieken daze janken" getj gien history". Ze bestaun nog maur goe 17 joor, en de rest es inderdaud history. Boi de weg, wa es history na? Wel davet +8000 daugen geleejn es daze nog wonnen van ons.
Nonkel Achille

Berichtdoor pauljans » Di Feb 05, 2019 8:33 am

Noenkel, tis vandaag exact 8000 dagen gelejen da dij onnozelaars nen derby emme kinne winnen. Das elen history. Al dij oilsjterse pareclub kinjeren kakten nog in elen broek als oilsjt iet betekende.

Thopen da ze zakken en da ze nog nekeer failliet gon, 2 kiejren op 17 joor, das een weireldrecooor paazek.

Kzoun er just mee willen fusioneren omda ze dan zeker elen bakkes kinnen aven :mrgreen:
pauljans

Berichtdoor paplepel » Di Feb 05, 2019 8:36 am

Pater Clementius I schreef:Nikske fusie.

Nog liever al staande sterven en vasthouden aan alles waar Fc voor staat, dan mijn broek te laten zakken tot op mijn enkels veer dei smeirlappen. Me Kestmis on dezelfde toifel me mongolen gelek Andy Steppe, Kwally2, Hugo (zonder Nicole), Filip Dozje, Iendracht men 2de vraa (op zen iejste gerokt em nie miejr), plattepoef, PLJ, Flippo, KoenKoen en zen lekkere moeder, nieje merci.

Creveren en creperen gon ze doen, ons Iejr is ne supporter van Fc 8-)

Schitterend :-)
Denk da PLJ ook ne supporter is van FC...
paplepel

Berichtdoor Damiaan » Wo Feb 06, 2019 3:33 pm

Dat had ik verleden week ook al gezegd aan de supporters rondom mij: Als FC verliest dan staat Aalst laatste !!!
Ze kunnen gerust verliezen tegen Seraing en Luik. Maar eerst zelf winnen, en als Aalst op enkele minuten van het einde
zou voorstaan, dan laat FC zich verliezen in de laatste minuut. Zo blijft de kloof even groot.
Maar ze zullen er zonder onze "hulp" ook wel uittuimelen !
Dus winnen, en gaan voor die banaan!
Damiaan
Damiaan

Berichtdoor ancien » Wo Feb 06, 2019 5:34 pm

Omdat zij toen content waren dat ze ons in hun laatste thuismatch uit 2kl konden bonjouren moeten wij daarom dergelijke dwaze stoten volgen? Toch liever een club die heel wat volk mee brengt (ook al ist Aalst) dan een club die komt met 5 man en ne paardekop De kas vaart er telkens weer goed bij.Weet dat er bij de ajuinen ook heel wat supps bijzijn die er geen probleem mede zouden hebben mochten beide clubs ooit nog eens zouden.... (ge weet wel).Maar nogmaals het zal afhangen van den bigg boss of hij ooit groen licht zal willen geven om onderhandelingen daar omtrent te gaan startten . ;) ;)
ancien

Berichtdoor pauljans » Do Feb 07, 2019 12:11 pm

Dat die mannen klappen over een nieuw stadion is toch absurd. Check hun jaarrekening zeg :lol: :lol: :lol: Weer meer als een half miljoen schulden dabei :lol: :lol: :lol:
pauljans

Berichtdoor Pater Clementius I » Do Feb 07, 2019 12:18 pm

Andy Steppe gaat die jaarrekening es vakkundig analyseren voor ons.

Een klein 3 miljoen euro poef boi ons gebierkes, het probleem is zich inderdaad zelf aan het oplossen. 8-)
Pater Clementius I

VorigeVolgende

Terug naar Binnenlands voetbal