Superliga

Alles over het Belgisch voetbal dat niet met FC te maken heeft.

Re: Superliga

Berichtdoor Cee » Za Aug 31, 2019 8:47 pm

Beetje respect misschien voor onze investeerder. Ook al mag dat "grappig" bedoeld zijn. Zonder hem moesten we allemaal naar Standaard Denderleeuw gaan kijken of den Iendracht.
Cee

Berichtdoor SDender » Za Aug 31, 2019 8:49 pm

Cee schreef:
SDender schreef:Bij Patro hebben ze natuurlijk wel een zeer rijke investeerder/voorzitter Azimi bekend van tv programma the sky is the limit terwijl wij vooral een zuinige investeerder hebben aan de transfers te zien, zo zal den onzen nog lang in 1ste amateur moeten investeren pfft.

Gij kunt toch zagen over dingen waar ge niks van weet. Wij hebben en hadden hier andere putten te vullen ze. En onze investeerder is allesbehalve zuinig geweest, maar zijn geld is in eerste plaats in alle putten gelopen.

Men heeft nochtans al enkele keren laten uitschijnen minstens 1 jaar geleden al heb ik dat gehoord dat wij volledig schuldenvrij zouden zijn, dus kon men nu toch nog wat extra in inkomende transfers geinvesteerd hebben, pas op als het goed is zeg ik het ook de zeer goede match van vandaag tegen RWDM bewijst dat mits nog een kleine inspanning er zeker top 4 inzit dit seizoen de basisploeg die er staat is een heel goeie ploeg (o.a. Valcke top vandaag) maar naar mijn mening zijn de wisselmogelijkheden nog altijd iets te beperkt.
SDender

Berichtdoor SDender » Za Aug 31, 2019 8:55 pm

Respect for Indonesia! :)

Ik wil als supporter maar al te graag dat we dit seizoen proberen meedoen voor promotie naar 1B omdat de meeste sterkhouders hun contracten volgend seizoen weer aflopen en ik denk dat ze niet nog is gaan blijven bij niet promotie en dan vrees ik dat we weer gaan moeten herbouwen aan de ploeg.
SDender

Berichtdoor Cee » Za Aug 31, 2019 9:09 pm

Vorig jaar heeft hij nog eens 500.000 euro bovenop het sportieve budget gestort om het stadion ineens af te betalen. Daar kunt ge wel een paar patatten met sosissen van kopen.
Cee

Berichtdoor Cee » Zo Sep 01, 2019 7:03 pm

Volgens een journalist die RWDM vooral volgt, zouden er daar nog drietal spelers moeten vertrekken en zouden ze ook nog verschillende inkomende transfers willen doen.
Cee

Berichtdoor Nonkel Achille » Zo Sep 01, 2019 8:22 pm

Cee schreef:Volgens een journalist die RWDM vooral volgt, zouden er daar nog drietal spelers moeten vertrekken en zouden ze ook nog verschillende inkomende transfers willen doen.

Volgens ne nuchtere voetbaalliefhebber zen ze stekezot en goan ze ginjer nog gralek diep kennen vallen. ;)
Nonkel Achille

Berichtdoor pauljans » Ma Sep 02, 2019 7:49 am

Daar zen ze inderdaad goe bezig :mrgreen:
pauljans

Berichtdoor ancien » Ma Sep 02, 2019 11:51 am

Dergelijke toestanden krijg je als je voor nen hoop vedetten gaat die op hun retour zijn.Komen alleen maar om u kas leeg te kunnen maken.Poen scheppen is het enige wat hun intreseert.Soit we zullen wel zien hoe ver ze er mee gaan komen met dit zooitje ongeregelden :mrgreen: :mrgreen:
ancien

Berichtdoor T93 » Ma Sep 02, 2019 4:57 pm

Emile Samyn (Roeselare) ---> Lierse Boerendochters
Julien Vercauteren (Virton) ----> RWDM
Sebastien Locigno (ex FC-jeugd, Gent, Oostende) --> Lalou Centre
T93

Berichtdoor Cee » Ma Sep 02, 2019 6:01 pm

Locigno had ik hier begin van de transferperiode ook wel nog graag zien komen, maar die ontbreekt ondertussen wel heel veel ritme.
Cee

VorigeVolgende

Terug naar Binnenlands voetbal