Superliga

Alles over het Belgisch voetbal dat niet met FC te maken heeft.

Re: Superliga

Berichtdoor Nonkel Achille » Vr Okt 12, 2018 7:10 am

pauljans schreef:
Pater Clementius I schreef:Misschien heeft Aalst Thiebok omgekocht om te missen :mrgreen:

Een Verdierke doen damme zeggen :lol: Mechelen boitn, moeskroen boitn, eupen boitn.

Volgens moi zitj Mechelen serjeus in de shit. De baal es goe oan et rollen, der gaun nog koppen rollen asget moi vraugt. Let maur op.
#welkbestier
Nonkel Achille

Berichtdoor ancien » Vr Okt 12, 2018 4:34 pm

Dergelijke onfrisse zaken zijn volgens mij al lang bezig.Nu nog steeds moet ik,nog altijd denken aan de manier waarop ze Moeskroen te nadele van ons in 1e klas lieten blijven.Die waren met niks in orde.Zaten tot over hun oren in de schuld en toch kregen ze van den bond hun licentie.Dan die niet gefloten zuivere strafschop op enkele minuten voor het einde tegen Mons toen het nog 0-0 stond.Ref van dienst was toen Waaltje Breda.Volgens mij werden we in die match serieus gefixt door die scheids.Stal uitmesten :twisted: :twisted:
ancien

Berichtdoor Cee » Di Okt 16, 2018 9:36 am

Thomas Troch, ex-EA en nu ook spelersmakelaar zou ook in verdenking gesteld zijn van criminele organisatie.
Cee

Berichtdoor Nonkel Achille » Di Okt 16, 2018 9:40 am

Cee schreef:Thomas Troch, ex-EA en nu ook spelersmakelaar zou ook in verdenking gesteld zijn van criminele organisatie.

Et es geweten dat nie alien eele kot oan hoilig ert rot es. :mrgreen:
#welkbestier
Nonkel Achille

Vorige

Terug naar Binnenlands voetbal