Toekomstgerichte voorstellen

Re: Toekomstgerichte voorstellen

Berichtdoor Nonkel Achille » Wo Sep 05, 2018 9:05 am

Jajaaa allemaul goe en wel. Maur ik peis da de mensjen mier wakker liggen van oe da et verder moet en gaut mee FC. Tot vandaug nog gien nies oangaunde doidelekeit, ierlekeit en toekomstplannen.
Oek et nies da Vetgans de weireld insmeet om op termijn noar 1B te gaun en oever professionaliseren en et nieve bestiersstructuur daur liggen de mensjen wakker van. Van openeit naur de supps toe es nog maur woinig van te meirken. Veerbieldj: Et nies da RB zoin ontslag eet geven moet woilen vaststellen via de gazet of via via en nie langs et officeel kanaul. Daze daur al ies mee beginnen, da opzich es al ne giele boeteram.
#welkbestier
Nonkel Achille

Berichtdoor T93 » Wo Sep 05, 2018 10:59 am

Nonkel Achille schreef:Jajaaa allemaul goe en wel. Maur ik peis da de mensjen mier wakker liggen van oe da et verder moet en gaut mee FC. Tot vandaug nog gien nies oangaunde doidelekeit, ierlekeit en toekomstplannen.
Oek et nies da Vetgans de weireld insmeet om op termijn noar 1B te gaun en oever professionaliseren en et nieve bestiersstructuur daur liggen de mensjen wakker van. Van openeit naur de supps toe es nog maur woinig van te meirken. Veerbieldj: Et nies da RB zoin ontslag eet geven moet woilen vaststellen via de gazet of via via en nie langs et officeel kanaul. Daze daur al ies mee beginnen, da opzich es al ne giele boeteram.

Dat lijkt me idd het eerste en allerbelangrijkste wat ze nu moeten gaan doen.
T93

Berichtdoor Spietkak » Vr Sep 07, 2018 2:02 pm

:roll: Ask nie kom is dat werkgerelateerd.

Ik blijf niet thuis 'tijdens een mindere periode' ... Dit gezegdzijnde.
#Black & #Blue forever :twisted:
Gebruikers-avatar
Spietkak

Berichtdoor ancien » Za Sep 08, 2018 9:31 am

@Nonkel Achille.Waarom post je altijd in het dialect?Dagge der af en toe eens een dialectwoordje tussenzwiert heb ik geen probleem(doe dat ook soms)maar ik moen altijd vertalen omdat de klein gasten u bijdrage moeilijk kunnen lezen :mrgreen: :mrgreen:
ancien

Berichtdoor Nonkel Achille » Za Sep 08, 2018 10:22 am

ancien schreef:@Nonkel Achille.Waarom post je altijd in het dialect?Dagge der af en toe eens een dialectwoordje tussenzwiert heb ik geen probleem(doe dat ook soms)maar ik moen altijd vertalen omdat de klein gasten u bijdrage moeilijk kunnen lezen :mrgreen: :mrgreen:

Eirfgoed noemen ze da, en et waur spoitig da tees moest verdwoinen.
Ge kindj a kloin gasten et oek lieren lezen en spreken, tein aven ze oek et eirfgoed in iere. ;)
#welkbestier
Nonkel Achille

Berichtdoor paplepel » Zo Sep 16, 2018 7:47 pm

Ik vond het vroeger wel leuk dat er af en toe eens een galawedstrijd was na het seizoen, herinner me zo nog een duel tegen Kameroen. Uiteraard is een zo een wedstrijd wel redelijk belachelijk mocht je dit jaar degraderen.
paplepel

Berichtdoor Spietkak » Ma Sep 17, 2018 7:09 am

Inderdaad ... zijn altijd leuke wedstrijden, of tegen oude FC vedetten ;)
#Black & #Blue forever :twisted:
Gebruikers-avatar
Spietkak

Vorige

Terug naar In het Van Roystadion